Palieliniet savus Madžongs laimestus līdz maksimumam

Ir vairāki pielāgojumi un uzlabojumi, kas jāuzlabo gan iesācējiem, gan pieredzējušiem spēlētājiem. Bieži vien iesācēji vispirms nonāk niršanas galvā, lai savāktu pēc iespējas vairāk flīžu komplektus, it īpaši Kongs, Pungs un Chows. Tomēr tas nav gudrs rīcības plāns un galu galā noved pie neveiksmēm. Izspēlētās rokas spēlēšana attiecas uz spēli tāpat kā uz citām kāršu spēlēm, taču ir lietderīgi pēc iespējas vairāk izmantot flīzes. Uzziniet, kā uzlabot izredzes un neļaut pretiniekiem uzvarēt. Mahjong spēles ģenerālplāns ietver šeit aprakstīto padomu kombināciju.

Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzesFlīžu skaita saglabāšanaTīrs izmešanaPunktu deklarācijas
Aigars Balodis
WriterAigars BalodisWriter
Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzes

Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzes

Flīžu sakārtošana atbilstoši ir būtisks solis. Var būt vilinoši atdalīt flīzes tā, lai parādītu, cik tuvu flīzes ir pilnīgas rokas izveidošanai. Bet tā ir pretu intuitīva pieeja, jo tā pretiniekam varētu dot būtiskas norādes, piemēram, ja tie tiks uzvarēti. Flīžu pārgrupēšana Kongs, Pungs un Chows ļauj citam spēlētājam uzzināt, ka pretinieks gatavojas izveidot pilnīgu kombināciju, tāpēc viņi spēlē savu spēli, lai novērstu iespējamo laimestu. Tomēr to pašu shēmu var izmantot, lai sāncensim nosūtītu nepareizus signālus.

Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzes
Flīžu skaita saglabāšana

Flīžu skaita saglabāšana

Obligāti jāuztur pareizais flīžu skaits, jo spēlētājs var radīt izaicinājumu, ka otrajam dalībniekam ir pārāk maz vai pārāk daudz flīžu. Čarlstonas laikā ļoti svarīga ir piekare pie ziediem, jo lielākajai daļai Mahjong roku būs vajadzīgas puķu flīzes. Bet pārāk daudz rokas atklāšana ir kaitīga. Noņemtās flīzes ir iespējams atlasīt tikai tad, ja ir pilnīga Kong, Pung vai Chow roka. Tātad, tiklīdz roka tiek atklāta pārāk daudz, informācija noplūst un sāncensis sāk paredzēt, kādas flīzes otrs spēlētājs gatavojas izvēlēties vai izmest. Tad viņi sāk pielāgot savu lēmumu atkarībā no pretinieka gājiena.

Flīžu skaita saglabāšana
Tīrs izmešana

Tīrs izmešana

Kad spēlētājs izmet flīzi, pretinieks pāri vai pa kreisi var izsaukt kan vai pon, pirms pretinieks labajā pusē izvelk flīzi. Izmešana jāveic tā, lai citi spēlētāji vienlaikus varētu redzēt izmesto flīzi. Kreisās puses spēlētājiem jābūt ārkārtīgi uzmanīgiem, lai bloķētu kamicha no izmetumu apskatīšanas. Lai gan ir daudz veidu, kā tīri atbrīvoties, visvienkāršākais ir nolietoto flīžu novietot vertikāli pirms kaudzes un ļaut tai nokrist. Iespējams, ka tas nav izdomājums, bet tas nodrošina, ka visi spēlētāji skaidrībā redz izmetuma plāksnīti.

Tīrs izmešana
Punktu deklarācijas

Punktu deklarācijas

Katram spēlētājam ir jāiegaumē, kā sāp rokas. Tam vajadzētu sākties pie tenpai, jo būtu jau par vēlu skaitīt rokas fu un han pēc uzvaras. Tātad, pirms uzvaras, katram spēlētājam vajadzētu apsvērt, cik viņu roka būs vērts ron un tsumo. Ar pieredzi šie aprēķini kļūst brīze, un ir vieglāk pateikt, cik lielā mērā rokas vērtība palielinās. Spēlējot ar kādu, kurš nezina, kā deklarēt punktus, ir labi dot tam kādu laiku pēc uzvaras. Palīdzot viņiem pierast pie punktu deklarēšanas, spēle norit veiksmīgi.

Punktu deklarācijas
About the author
Aigars Balodis
Aigars Balodis
About

Aigars Balodis, Latvijas spilgtā zvaigzne tiešsaistes kazino lokalizācijas scenā, apvieno savu mīlestību pret spēlēm ar dziļu cieņu pret bagāto Latvijas kultūru. Katra spēle, ko viņš pieskaras, jūtas dziļi iesakņojusies Latvijas sirdī.

Send email
More posts by Aigars Balodis