Mahjong
lv
MahjongSeal
  • Bonuss
  • Kazino
  • Kā spēlēt
  • Dzīvais
  • Mobilais
  • Īsta nauda

Kā spēlēt Mahjong

Mahjong
Iespējas laimēt

Mahjong ir aizraujoša spēle, ko spēlē Amerikas Savienotajās Valstīs. Bet tā izcelsme nav zināma. Lieliska lieta šajā spēlē ir tā, ka tā gadu gaitā ir bijusi populāra Āzijā. Spēle pēdējā desmitgadē turpina iegūt popularitāti arī ASV. Tomēr cilvēkiem vajadzētu saprast, ka Mahjong spēle tika pārdota ASV 20. gadsimta 20. gados.

Galvenokārt madžongs tiek spēlēts tiešsaistes kazino. Cilvēkiem patīk spēlēt šo spēli azartspēļu laikā. 1949. gadā Ķīnā šī spēle tika liegta. Pēc kultūras revolūcijas to vēlāk atjaunoja no 1966. līdz 1976. gadam. Šajā rokasgrāmatā cilvēki var atrast fantastisku informāciju par madžongs derībām.

Norādījumi, kā palīdzēt spēlētājiem spēlēt madžongu spēli

Mahjong spēlē cilvēki sapratīs, ka tam ir varianti dažādās valstīs. Bet daudziem madžongu komplektiem ir 144 vai 136 nosaukumi. Šajā spēlē ir pieejamas sešpadsmit kārtas, un pēc katras kārtas ir jānoskaidro uzvarētājs. Tātad cilvēkiem ir jāsaprot, kā šī spēle tiek spēlēta, un jāievēro šie vienkāršie noteikumi.

Pirms spēlētājs iesaistās šajā spēlē, viņam / viņai ir jābūt pareizai stratēģijai, kā uzvarēt šo spēli. Piemēram, indivīdam, kurš spēlē mazjong likmes tiešsaistes kazino platformā, ir jābūt labprātīgam. Paliekot modram šajā spēlē, spēlētāji var laimēt daudzas likmes.

Mahjong spēles spēlēšana tiešsaistē

Pirms derībām vienā vietā ir svarīgi saprast šīs spēles instrukcijas, stratēģiju un noteikumus. Spēlmaņiem, kuri spēlē šo spēli tiešsaistes kazino, ir jāsaprot šīs spēles svarīgākie aspekti, piemēram:

  • Mahjong instrukcijas

  • Mahjong flīžu skaidrojums

  • Nosakiet madžongs flīzes, kas vajadzīgas, lai uzvarētu mahjong likmes

  • Kā gūt vārtus mahjong spēlē

Kad spēlētāji ir atklājuši šos padomus, viņi var sākt spēlēt. Viņiem šajā spēlē jāiegūst komplekts un jāņem vērā daudzās madžongu likmju variācijas. Tiešsaistes kazino platformās spēlētāji var izvēlēties spēlēt amerikāņu madžongu, Taivānas madžongu, Šanhajas madžongu un citas.

Kā derēt uz madžongu

Daudziem spēlētājiem visā pasaulē patīk spēlēt šo spēli. Bet viņi nesaprot šo spēli. Tāpēc viņi turpina zaudēt naudu, kas likta uz viņu likmēm. Spēlētājiem jāiemācās, kā viņi var derēt par madžongu un nopelnīt naudu.

Šajā spēlē spēlētājs, kurš apzīmēts ar A, izsauc madžongu, kamēr viņam ir novilkta flīze. Pēc tam roka ar nedaudz naudas dubultosies, ja spēlētājs uzvarēs. Spēlētājiem, kuri zaudē spēli, ir jāmaksā derētājam un uzvarējušajam spēlētājam. Viņi saņem dubultu summu, kādu laimējušais spēlētājs ielicis derībās. Izlasiet šajā rokasgrāmatā sniegto informāciju un uzziniet, kā derēt par madžongu.

Bettors madžongā Bet

Ja kādam rodas jautājums, kas ir derētājs madžongā, to var saprast tieši šeit. Tas ir vienkārši disks, kas ir katram madžongam. Šīs spēles spēlētāji to definē kā virziena rādītāju vai derības pretendentu. Tātad, pirms derības par šo spēli cilvēkiem ir jāsaprot par derībām.

Kad spēlētāji spēlē madžongu, viņi var izmantot derības, lai izvēlētos virzienus. Piemēram, tie var norādīt austrumus, rietumus, ziemeļus vai dienvidus. Viņi var arī izmantot derības, lai atlasītu rakstzīmes, piemēram, 1,2,4, 3, 7 un citas. Izlasiet šajā rokasgrāmatā sniegto noderīgo informāciju un lieliski izspēlējiet madžongs derības.

Read more
Kā uzvarēt

Ir vairāki pielāgojumi un uzlabojumi, kas jāuzlabo gan iesācējiem, gan pieredzējušiem spēlētājiem. Bieži vien iesācēji vispirms nonāk niršanas galvā, lai savāktu pēc iespējas vairāk flīžu komplektus, it īpaši Kongs, Pungs un Chows. Tomēr tas nav gudrs rīcības plāns un galu galā noved pie neveiksmēm. Izspēlētās rokas spēlēšana attiecas uz spēli tāpat kā uz citām kāršu spēlēm, taču ir lietderīgi pēc iespējas vairāk izmantot flīzes. Uzziniet, kā uzlabot izredzes un neļaut pretiniekiem uzvarēt. Mahjong spēles ģenerālplāns ietver šeit aprakstīto padomu kombināciju.

Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzes

Flīžu sakārtošana atbilstoši ir būtisks solis. Var būt vilinoši atdalīt flīzes tā, lai parādītu, cik tuvu flīzes ir pilnīgas rokas izveidošanai. Bet tā ir pretu intuitīva pieeja, jo tā pretiniekam varētu dot būtiskas norādes, piemēram, ja tie tiks uzvarēti. Flīžu pārgrupēšana Kongs, Pungs un Chows ļauj citam spēlētājam uzzināt, ka pretinieks gatavojas izveidot pilnīgu kombināciju, tāpēc viņi spēlē savu spēli, lai novērstu iespējamo laimestu. Tomēr to pašu shēmu var izmantot, lai sāncensim nosūtītu nepareizus signālus.

Flīžu skaita saglabāšana

Obligāti jāuztur pareizais flīžu skaits, jo spēlētājs var radīt izaicinājumu, ka otrajam dalībniekam ir pārāk maz vai pārāk daudz flīžu. Čarlstonas laikā ļoti svarīga ir piekare pie ziediem, jo lielākajai daļai Mahjong roku būs vajadzīgas puķu flīzes. Bet pārāk daudz rokas atklāšana ir kaitīga. Noņemtās flīzes ir iespējams atlasīt tikai tad, ja ir pilnīga Kong, Pung vai Chow roka. Tātad, tiklīdz roka tiek atklāta pārāk daudz, informācija noplūst un sāncensis sāk paredzēt, kādas flīzes otrs spēlētājs gatavojas izvēlēties vai izmest. Tad viņi sāk pielāgot savu lēmumu atkarībā no pretinieka gājiena.

Tīrs izmešana

Kad spēlētājs izmet flīzi, pretinieks pāri vai pa kreisi var izsaukt kan vai pon, pirms pretinieks labajā pusē izvelk flīzi. Izmešana jāveic tā, lai citi spēlētāji vienlaikus varētu redzēt izmesto flīzi. Kreisās puses spēlētājiem jābūt ārkārtīgi uzmanīgiem, lai bloķētu kamicha no izmetumu apskatīšanas. Lai gan ir daudz veidu, kā tīri atbrīvoties, visvienkāršākais ir nolietoto flīžu novietot vertikāli pirms kaudzes un ļaut tai nokrist. Iespējams, ka tas nav izdomājums, bet tas nodrošina, ka visi spēlētāji skaidrībā redz izmetuma plāksnīti.

Punktu deklarācijas

Katram spēlētājam ir jāiegaumē, kā sāp rokas. Tam vajadzētu sākties pie tenpai, jo būtu jau par vēlu skaitīt rokas fu un han pēc uzvaras. Tātad, pirms uzvaras, katram spēlētājam vajadzētu apsvērt, cik viņu roka būs vērts ron un tsumo. Ar pieredzi šie aprēķini kļūst brīze, un ir vieglāk pateikt, cik lielā mērā rokas vērtība palielinās. Spēlējot ar kādu, kurš nezina, kā deklarēt punktus, ir labi dot tam kādu laiku pēc uzvaras. Palīdzot viņiem pierast pie punktu deklarēšanas, spēle norit veiksmīgi.

Read more
Likmes

Mahjong ir aizraujoša spēle, ko spēlē Amerikas Savienotajās Valstīs. Bet tā izcelsme nav zināma. Lieliska lieta šajā spēlē ir tā, ka tā gadu gaitā ir bijusi populāra Āzijā. Spēle pēdējā desmitgadē turpina iegūt popularitāti arī ASV. Tomēr cilvēkiem vajadzētu saprast, ka Mahjong spēle tika pārdota ASV 20. gadsimta 20. gados.

Galvenokārt madžongs tiek spēlēts tiešsaistes kazino. Cilvēkiem patīk spēlēt šo spēli azartspēļu laikā. 1949. gadā Ķīnā šī spēle tika liegta. Pēc kultūras revolūcijas to vēlāk atjaunoja no 1966. līdz 1976. gadam. Šajā rokasgrāmatā cilvēki var atrast fantastisku informāciju par madžongs derībām.

Norādījumi, kā palīdzēt spēlētājiem spēlēt madžongu spēli

Mahjong spēlē cilvēki sapratīs, ka tam ir varianti dažādās valstīs. Bet daudziem madžongu komplektiem ir 144 vai 136 nosaukumi. Šajā spēlē ir pieejamas sešpadsmit kārtas, un pēc katras kārtas ir jānoskaidro uzvarētājs. Tātad cilvēkiem ir jāsaprot, kā šī spēle tiek spēlēta, un jāievēro šie vienkāršie noteikumi.

Pirms spēlētājs iesaistās šajā spēlē, viņam / viņai ir jābūt pareizai stratēģijai, kā uzvarēt šo spēli. Piemēram, indivīdam, kurš spēlē mazjong likmes tiešsaistes kazino platformā, ir jābūt labprātīgam. Paliekot modram šajā spēlē, spēlētāji var laimēt daudzas likmes.

Mahjong spēles spēlēšana tiešsaistē

Pirms derībām vienā vietā ir svarīgi saprast šīs spēles instrukcijas, stratēģiju un noteikumus. Spēlmaņiem, kuri spēlē šo spēli tiešsaistes kazino, ir jāsaprot šīs spēles svarīgākie aspekti, piemēram:

  • Mahjong instrukcijas
  • Mahjong flīžu skaidrojums
  • Nosakiet madžongs flīzes, kas vajadzīgas, lai uzvarētu mahjong likmes
  • Kā gūt vārtus mahjong spēlē

Kad spēlētāji ir atklājuši šos padomus, viņi var sākt spēlēt. Viņiem šajā spēlē jāiegūst komplekts un jāņem vērā daudzās madžongu likmju variācijas. Tiešsaistes kazino platformās spēlētāji var izvēlēties spēlēt amerikāņu madžongu, Taivānas madžongu, Šanhajas madžongu un citas.

Kā derēt uz madžongu

Daudziem spēlētājiem visā pasaulē patīk spēlēt šo spēli. Bet viņi nesaprot šo spēli. Tāpēc viņi turpina zaudēt naudu, kas likta uz viņu likmēm. Spēlētājiem jāiemācās, kā viņi var derēt par madžongu un nopelnīt naudu.

Šajā spēlē spēlētājs, kurš apzīmēts ar A, izsauc madžongu, kamēr viņam ir novilkta flīze. Pēc tam roka ar nedaudz naudas dubultosies, ja spēlētājs uzvarēs. Spēlētājiem, kuri zaudē spēli, ir jāmaksā derētājam un uzvarējušajam spēlētājam. Viņi saņem dubultu summu, kādu laimējušais spēlētājs ielicis derībās. Izlasiet šajā rokasgrāmatā sniegto informāciju un uzziniet, kā derēt par madžongu.

Bettors madžongā Bet

Ja kādam rodas jautājums, kas ir derētājs madžongā, to var saprast tieši šeit. Tas ir vienkārši disks, kas ir katram madžongam. Šīs spēles spēlētāji to definē kā virziena rādītāju vai derības pretendentu. Tātad, pirms derības par šo spēli cilvēkiem ir jāsaprot par derībām.

Kad spēlētāji spēlē madžongu, viņi var izmantot derības, lai izvēlētos virzienus. Piemēram, tie var norādīt austrumus, rietumus, ziemeļus vai dienvidus. Viņi var arī izmantot derības, lai atlasītu rakstzīmes, piemēram, 1,2,4, 3, 7 un citas. Izlasiet šajā rokasgrāmatā sniegto noderīgo informāciju un lieliski izspēlējiet madžongs derības.

Read more
Noteikumi

Populārā ķīniešu spēle Mahjong ir prasmju spēle, kuras pamatā ir flīžu komplekts. Pastāv dažādas reģionālās variācijas ar dažādiem spēles gabaliem un vērtēšanas mehānismu. Pamatnoteikumi lielākajā daļā variantu ir vienādi. Galvenais mērķis ir savākt flīžu komplektus un izcīnīt visaugstāko punktu skaitu. Spēlētāji izvēlas un izmet gabalus dažādos dizainos, līdz tie izveido pilnu kombināciju. Pilnīgā Mahjong komplektā ir 144 flīzes, kurās attēloti 3 uzvalki, ti, punkti, rakstzīmes un bambuss. Katrā uzvalkā ir flīzes ar numuru 1-9 ar četru komplektu katrai flīzei. Ir divas goda flīzes - pūķis (sarkans, balts un zaļš) un vējš (austrumi, rietumi, dienvidi un ziemeļi).

Kā plūst spēle

Katrs dalībnieks sāk ar 13 flīžu komplektu. Katram goda flīžu veidam ir četru veidu komplekts. Turklāt ir 4 puķu un 4 sezonas flīzes. Kad spēlētājs uzņem vēju, austrumu sākums sāk spēli, izvēloties vienu flīžu no sienas. Tad notiek pretējs pulksteņa rādītāja virzienam, kad spēlētāji vāc flīzes, kamēr katrs pagrieziens tiek izmests no vienas flīzes. Spēlētājs var pretendēt uz cita spēlētāja izmestu flīzi konga vai tenisa scenārijā, un tādā gadījumā tas, kurš izmeta, zaudē savu apli. Jebkurā brīdī spēlētājiem vajadzētu turēt 13 flīzes, līdz tiek izsludināta Mahjong roka (ar 14 flīzēm).

Mahjong roka

Roku veido 4 vai 3 flīžu komplekti un pāris. Pongs ir viena un tā paša uzvalka trīskāršais, savukārt Kongs ir četrkāršs no tā paša uzvalka. Ir arī čau - taisns tāds pats uzvalks. Ja divi spēlētāji nejauši pieprasa flīžu iegādi, tūlītēji savukārt saņem flīzes. Pretendēt uz izmestām flīzēm ne vienmēr ir vērts. Komplektiem, kuri vēl nav pasludināti par Mahjong, ir lielāka vērtība nekā deklarētajām kopām. Lai uzzinātu vērtību, kas iegūta, izmantojot minipunktus, vispirms tiek aprēķināts no pāra un komplekta. Zvanīšana uz Mahjong nāk ar minipunktiem, un šo punktu vērtība atšķiras ar spēles noteikumiem.

Punkti un norēķini

Mahjong roka tiek novērtēta, lai izceltu modeļus, kas balstās uz noteikumiem. Fani / yakus / funs tiek apbalvoti par dažādiem modeļiem. Katra līdzjutēja minipunkti divreiz tiek dubultoti, un summētais rezultāts kļūst par kopējo punktu skaitu. Dažiem noteikumu kopumiem šis rezultāts netiek ņemts vērā, izņemot fanu skaitu. Pēc turnīra galda punkti tiek piešķirti atbilstoši spēlētāja sniegumam. Tas, kurš vērtē visvairāk, saņem 4 tabulas punktus. Jaunie spēlētāji iegūst 2 punktus, bet otrais pēdējais spēlētājs saņem 1 punktu. Spēles beigās uz galda esošā nauda tiek sadalīta starp pretendentiem. Viss džekpots nonāk spēlētājam, kurš iegūst visaugstāko punktu skaitu.

Iepirkt

Mahjongā tiek iekasēta maksa un likme. Likme nonāk džekpotā, kura mērķis ir katrs dalībnieks. Maksa, kas attiecas tikai uz turnīriem, ir par māju. Lielākā iespējamā uzvara ir līdzvērtīga maksimālajam zaudējumam. Tā ir naudas summa, ko spēlētājs iemaksā savā kontā, pievienojoties spēlei. Reti kad spēlētāji piedzīvo maksimālu zaudējumu. Spēlē ar vienu roku, soda nauda un dalības maksa spēlētāja kontā tiek atstāta malā. Rezervēto summu var zaudēt tikai tad, ja spēlētājs izmet laimējušo flīzi. Turnīrā dalības maksa ir maksas un likmes summa.

Read more
Pamatstratēģija

Mahjong ir intriģējoša ķīniešu flīžu spēle, kas turpina iegūt popularitāti visā pasaulē. Lai arī tā var šķist milzīga pirmreizējiem spēlētājiem, spēle kļūst taisnīga, kad spēlētājs apgūst pareizās spēles stratēģijas. Ir dažādas madžongas versijas. Tomēr vairums variantu centrē ap 136 līdz 144 flīzes un veidni. Šīs flīzes ir sadalītas trīs savdabīgās kategorijās: uzvalki, prēmiju flīzes un goda flīzes.

Mahjong galvenais mērķis ir izveidot uzvarošu kombināciju, izmantojot 14 flīzes. Šī laimētā roka ir vai nu četru, trīs vai divu flīžu komplekts, kas iegūst vismazāko iepriekš noteikto punktu skaitu. Šeit ir dažas pamata stratēģijas, kuras var izmantot derībās.

Pievērsiet pastiprinātu uzmanību izmetumiem

Spēlējot madžongu, spēlētājam jāseko līdzi tam, ko citi mēģina savākt. Ir trīs izšķirošas lietas, kuras azartiskajam spēlētājam ir jāuzmana no sāncenša rokas. Pie tādām lietām pieder izmetumi, ekspozīcijas un flīzes, kuras konkurējošais spēlētājs nekad nav spēlējis. Spēlētājiem vajadzētu uzmanīties galvenokārt no spēlētājiem, kuri atrodas labajā pusē. Šāds spēlētājs ir vienīgais, kurš spēj čokot. Mahjong spēles gaitā tuvojoties beigām, spēlētājiem jābūt uzmanīgiem pret to, ko viņi izmet. Izvairieties no flīžu izmešanas, ja sienā flīžu skaits samazinās.

Izprotiet vērtēšanas elementus

Lai spēlētājs būtu milzīgs spēks madžongs spēlē, viņiem ir jāizpēta un jāsaprot dažādi vērtēšanas elementi. Izpratne par šīm punktu skaita funkcijām nav jāiegaumē. Tā vietā tas nāk no spēlēm ar dažādiem spēlētājiem un izpratnes par viņu vispārējiem modeļiem. Uzziniet modeļus, kas gūst visvairāk vai mazāk punktu, kā arī to, kas veido uzvarošo kombināciju. Vienmēr ir laba ideja agri secināt labāko kombināciju, pēc tam fotografēt par tām. Spēlei turpinoties, nomainiet sākotnējo taktiku, lai izveicīgi spēlētāji nevarētu lasīt un analizēt jūsu roku.

Izvairieties no Melding pārāk ātri

Kļūda, ko pieļauj vairums iesācēju, pārāk ātri saplūst spēlē. Tiek domāts, ka tad, kad likme ir tuvu mahjongam, viņai / viņai ir jāčīkst vai jāpiespiež. Tomēr šāds solis var būt neitralizējošs. Spēlētājam, visticamāk, paliks sarežģītas flīzes, lai vēlāk tās sakristu, ja viņš būtu savācis un sodījis agri. Iepriekšēja flīžu agrīna ekspozīcija arī ļauj konkurentiem lasīt jūsu spēli un pēc tam pielāgot to spēlēšanas veidu. Lai spēle būtu elastīga līdz beigām, ieteicams nodot flīzes, kad spēle vēl ir svaiga.

Nekad neļaujiet citam spēlētājam viegli uzvarēt

Lai arī galvenais mērķis ir uzvarēt madžongs spēli, prātīgāka stratēģija ir pretinieku nomākšana. Šis paņēmiens noder situācijās, kad spēlētājs saskaras ar prasmīgiem madžongs ienaidniekiem. Vienmēr izvairies no barošanas ar augstu punktu skaitu rokām. Bīstams spēlētājs ir tas, kurš trīs reizes izkausē vienā uzvalkā. Īpaši piesardzīgi barojiet šādus spēlētājus. Labākā stratēģija ir ātri īstenot aizsardzības mentalitāti. Turklāt spēlētāja likteni nosaka zaudētie punkti, nevis iegūtie punkti. Spēlējot, pieturieties pie galvenās madžongs stratēģijas: “spēlētājs nekad nevar uzvarēt, metot uzvaras flīzes pretiniekam”.

Read more
LinksAtteikšanāsPrivātuma politikaAtbildīga spēleNoteikumi un nosacījumiAzartspēļu atkarība
© MahjongSeal 2020