Palieliniet savus Madžongs laimestus līdz maksimumam
Ir vairāki pielāgojumi un uzlabojumi, kas jāuzlabo gan iesācējiem, gan pieredzējušiem spēlētājiem. Bieži vien iesācēji vispirms nonāk niršanas galvā, lai savāktu pēc iespējas vairāk flīžu komplektus, it īpaši Kongs, Pungs un Chows. Tomēr tas nav gudrs rīcības plāns un galu galā noved pie neveiksmēm. Izspēlētās rokas spēlēšana attiecas uz spēli tāpat kā uz citām kāršu spēlēm, taču ir lietderīgi pēc iespējas vairāk izmantot flīzes. Uzziniet, kā uzlabot izredzes un neļaut pretiniekiem uzvarēt. Mahjong spēles ģenerālplāns ietver šeit aprakstīto padomu kombināciju.

Populārākie kazino
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzes
Flīžu sakārtošana atbilstoši ir būtisks solis. Var būt vilinoši atdalīt flīzes tā, lai parādītu, cik tuvu flīzes ir pilnīgas rokas izveidošanai. Bet tā ir pretu intuitīva pieeja, jo tā pretiniekam varētu dot būtiskas norādes, piemēram, ja tie tiks uzvarēti. Flīžu pārgrupēšana Kongs, Pungs un Chows ļauj citam spēlētājam uzzināt, ka pretinieks gatavojas izveidot pilnīgu kombināciju, tāpēc viņi spēlē savu spēli, lai novērstu iespējamo laimestu. Tomēr to pašu shēmu var izmantot, lai sāncensim nosūtītu nepareizus signālus.
Flīžu skaita saglabāšana
Obligāti jāuztur pareizais flīžu skaits, jo spēlētājs var radīt izaicinājumu, ka otrajam dalībniekam ir pārāk maz vai pārāk daudz flīžu. Čarlstonas laikā ļoti svarīga ir piekare pie ziediem, jo lielākajai daļai Mahjong roku būs vajadzīgas puķu flīzes. Bet pārāk daudz rokas atklāšana ir kaitīga. Noņemtās flīzes ir iespējams atlasīt tikai tad, ja ir pilnīga Kong, Pung vai Chow roka. Tātad, tiklīdz roka tiek atklāta pārāk daudz, informācija noplūst un sāncensis sāk paredzēt, kādas flīzes otrs spēlētājs gatavojas izvēlēties vai izmest. Tad viņi sāk pielāgot savu lēmumu atkarībā no pretinieka gājiena.
Tīrs izmešana
Kad spēlētājs izmet flīzi, pretinieks pāri vai pa kreisi var izsaukt kan vai pon, pirms pretinieks labajā pusē izvelk flīzi. Izmešana jāveic tā, lai citi spēlētāji vienlaikus varētu redzēt izmesto flīzi. Kreisās puses spēlētājiem jābūt ārkārtīgi uzmanīgiem, lai bloķētu kamicha no izmetumu apskatīšanas. Lai gan ir daudz veidu, kā tīri atbrīvoties, visvienkāršākais ir nolietoto flīžu novietot vertikāli pirms kaudzes un ļaut tai nokrist. Iespējams, ka tas nav izdomājums, bet tas nodrošina, ka visi spēlētāji skaidrībā redz izmetuma plāksnīti.
Punktu deklarācijas
Katram spēlētājam ir jāiegaumē, kā sāp rokas. Tam vajadzētu sākties pie tenpai, jo būtu jau par vēlu skaitīt rokas fu un han pēc uzvaras. Tātad, pirms uzvaras, katram spēlētājam vajadzētu apsvērt, cik viņu roka būs vērts ron un tsumo. Ar pieredzi šie aprēķini kļūst brīze, un ir vieglāk pateikt, cik lielā mērā rokas vērtība palielinās. Spēlējot ar kādu, kurš nezina, kā deklarēt punktus, ir labi dot tam kādu laiku pēc uzvaras. Palīdzot viņiem pierast pie punktu deklarēšanas, spēle norit veiksmīgi.

Arija Viljamsa, Jaunzēlandes ievērojamā balss tiešsaistes kazino spēļu lokalizācijā, meistarīgi apvieno aizraujošo spēļu pasauli ar bagātīgo Kiwi garu. Viņu izveicīgais pieskāriens nodrošina, ka katra spēle ne tikai izklaidējas, bet arī dziļi rezonē ar vietējiem iedzīvotājiem.