Palieliniet savus Madžongs laimestus līdz maksimumam

Populārākie kazino
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Gudrie spēlētāji nekad neatdala savas flīzes
Flīžu sakārtošana atbilstoši ir būtisks solis. Var būt vilinoši atdalīt flīzes tā, lai parādītu, cik tuvu flīzes ir pilnīgas rokas izveidošanai. Bet tā ir pretu intuitīva pieeja, jo tā pretiniekam varētu dot būtiskas norādes, piemēram, ja tie tiks uzvarēti. Flīžu pārgrupēšana Kongs, Pungs un Chows ļauj citam spēlētājam uzzināt, ka pretinieks gatavojas izveidot pilnīgu kombināciju, tāpēc viņi spēlē savu spēli, lai novērstu iespējamo laimestu. Tomēr to pašu shēmu var izmantot, lai sāncensim nosūtītu nepareizus signālus.
Flīžu skaita saglabāšana
Obligāti jāuztur pareizais flīžu skaits, jo spēlētājs var radīt izaicinājumu, ka otrajam dalībniekam ir pārāk maz vai pārāk daudz flīžu. Čarlstonas laikā ļoti svarīga ir piekare pie ziediem, jo lielākajai daļai Mahjong roku būs vajadzīgas puķu flīzes. Bet pārāk daudz rokas atklāšana ir kaitīga. Noņemtās flīzes ir iespējams atlasīt tikai tad, ja ir pilnīga Kong, Pung vai Chow roka. Tātad, tiklīdz roka tiek atklāta pārāk daudz, informācija noplūst un sāncensis sāk paredzēt, kādas flīzes otrs spēlētājs gatavojas izvēlēties vai izmest. Tad viņi sāk pielāgot savu lēmumu atkarībā no pretinieka gājiena.
Tīrs izmešana
Kad spēlētājs izmet flīzi, pretinieks pāri vai pa kreisi var izsaukt kan vai pon, pirms pretinieks labajā pusē izvelk flīzi. Izmešana jāveic tā, lai citi spēlētāji vienlaikus varētu redzēt izmesto flīzi. Kreisās puses spēlētājiem jābūt ārkārtīgi uzmanīgiem, lai bloķētu kamicha no izmetumu apskatīšanas. Lai gan ir daudz veidu, kā tīri atbrīvoties, visvienkāršākais ir nolietoto flīžu novietot vertikāli pirms kaudzes un ļaut tai nokrist. Iespējams, ka tas nav izdomājums, bet tas nodrošina, ka visi spēlētāji skaidrībā redz izmetuma plāksnīti.
Punktu deklarācijas
Katram spēlētājam ir jāiegaumē, kā sāp rokas. Tam vajadzētu sākties pie tenpai, jo būtu jau par vēlu skaitīt rokas fu un han pēc uzvaras. Tātad, pirms uzvaras, katram spēlētājam vajadzētu apsvērt, cik viņu roka būs vērts ron un tsumo. Ar pieredzi šie aprēķini kļūst brīze, un ir vieglāk pateikt, cik lielā mērā rokas vērtība palielinās. Spēlējot ar kādu, kurš nezina, kā deklarēt punktus, ir labi dot tam kādu laiku pēc uzvaras. Palīdzot viņiem pierast pie punktu deklarēšanas, spēle norit veiksmīgi.
