Oficiālie Madžongs noteikumi

Populārākie kazino
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Kā plūst spēle
Katrs dalībnieks sāk ar 13 flīžu komplektu. Katram goda flīžu veidam ir četru veidu komplekts. Turklāt ir 4 puķu un 4 sezonas flīzes. Kad spēlētājs uzņem vēju, austrumu sākums sāk spēli, izvēloties vienu flīžu no sienas. Tad notiek pretējs pulksteņa rādītāja virzienam, kad spēlētāji vāc flīzes, kamēr katrs pagrieziens tiek izmests no vienas flīzes. Spēlētājs var pretendēt uz cita spēlētāja izmestu flīzi konga vai tenisa scenārijā, un tādā gadījumā tas, kurš izmeta, zaudē savu apli. Jebkurā brīdī spēlētājiem vajadzētu turēt 13 flīzes, līdz tiek izsludināta Mahjong roka (ar 14 flīzēm).
Mahjong roka
Roku veido 4 vai 3 flīžu komplekti un pāris. Pongs ir viena un tā paša uzvalka trīskāršais, savukārt Kongs ir četrkāršs no tā paša uzvalka. Ir arī čau - taisns tāds pats uzvalks. Ja divi spēlētāji nejauši pieprasa flīžu iegādi, tūlītēji savukārt saņem flīzes. Pretendēt uz izmestām flīzēm ne vienmēr ir vērts. Komplektiem, kuri vēl nav pasludināti par Mahjong, ir lielāka vērtība nekā deklarētajām kopām. Lai uzzinātu vērtību, kas iegūta, izmantojot minipunktus, vispirms tiek aprēķināts no pāra un komplekta. Zvanīšana uz Mahjong nāk ar minipunktiem, un šo punktu vērtība atšķiras ar spēles noteikumiem.
Punkti un norēķini
Mahjong roka tiek novērtēta, lai izceltu modeļus, kas balstās uz noteikumiem. Fani / yakus / funs tiek apbalvoti par dažādiem modeļiem. Katra līdzjutēja minipunkti divreiz tiek dubultoti, un summētais rezultāts kļūst par kopējo punktu skaitu. Dažiem noteikumu kopumiem šis rezultāts netiek ņemts vērā, izņemot fanu skaitu. Pēc turnīra galda punkti tiek piešķirti atbilstoši spēlētāja sniegumam. Tas, kurš vērtē visvairāk, saņem 4 tabulas punktus. Jaunie spēlētāji iegūst 2 punktus, bet otrais pēdējais spēlētājs saņem 1 punktu. Spēles beigās uz galda esošā nauda tiek sadalīta starp pretendentiem. Viss džekpots nonāk spēlētājam, kurš iegūst visaugstāko punktu skaitu.
Iepirkt
Mahjongā tiek iekasēta maksa un likme. Likme nonāk džekpotā, kura mērķis ir katrs dalībnieks. Maksa, kas attiecas tikai uz turnīriem, ir par māju. Lielākā iespējamā uzvara ir līdzvērtīga maksimālajam zaudējumam. Tā ir naudas summa, ko spēlētājs iemaksā savā kontā, pievienojoties spēlei. Reti kad spēlētāji piedzīvo maksimālu zaudējumu. Spēlē ar vienu roku, soda nauda un dalības maksa spēlētāja kontā tiek atstāta malā. Rezervēto summu var zaudēt tikai tad, ja spēlētājs izmet laimējušo flīzi. Turnīrā dalības maksa ir maksas un likmes summa.
